سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهبری امام خامنه ای

رهبری امام خامنه ای

چند روز پیش پیامکی از یکی از دوستان قزوینم دریافت کردم که خیلی جالب بود؛ البته این شبهه در همان دوران هم برای من ایجاد شده بود، ولی از آنجا که به عملکرد مجلس خبرگان ایمان داشتم و علمای آن مجلس مورد اعتماد بنده بودند، به رأی ایشان احترام گذاشتم و تمکین نمودم.

چه رأیی؟ همان ولایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، که برای خیلی ها پذیرشش دشوار بود، آنهائی که کسان دیگر را لایق می پنداشتند ولی دست غیبی خداوند در مجلس خبرگان، انگشت اشاره را به سوی ایشان نشانه گرفت و با اینکه خود ایشان(رهبرمعظم) عضو مجلس خبرگان بودند و مخالف انتخاب خویش به رهبری بودند ولی همه ی معیارهای رهبری و اشارات امام خمینی(ره) در مورد لیاقت ایشان برای رهبری، راه را برای فکر در ومرد فرد دیگر بسته بود.

اما پیامک چه بود و فکر ناقص ما در آن دوران چه بود؟ پیامک «برخی از علما از محضر آیت الله بهجت(ره) پرسیده بودند که آقای خامنه ای برای رهبری جوان نیست؟ (یعنی بهتر نبود کس دیگر انتخاب می شد؟) ایشان فرموده بودند که همان موقع که (ملعونین) گفتند علی(ع) جوان است، برای هفت پشت ما بس است».

 حال کاسه های از آش داغ تر هنوز که هنوز است سر چیزهای جزئی اجرائی که مربوط به رهبری هم نمی شود، سعی دارند تفرقه افکنی کنند و رهبری ایشان را زیر سؤال ببرند.

آقای قرائتی(حفظه اله) مثل خوبی می زدند، اگر یک رادیوی کوچک با توانائی بالا بتواند امواج مختلف بگیرد از رادیوی بزرگ لامپی که فقط چند موج و ایستگاه را می گیری برتری دارد، بزرگی که به سن و سال نیست، به در ک و فهم و درایت است و این مسئله در طول این بیست ویک سال برای همه ثابت شده که ایشان چگونه در مراحل سخت کشور را از بحران نجات داده.

خدایا به فهم و معرفت خودت عنایت کن که با آن رسول و جانشینان و نایبانش را بشناسم و حقشان را ادا نمایم.